کشف بیش از یک تن نان خشک درمشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش‌های امسال، ۲۵ میلیمتر بیش‌تر از پارسال | شناسایی ۳۸۹ انشعاب غیرمجاز آب در باغ ویلا‌های اطراف مشهد پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت واقعی مسکن چقدر است؟ | مسکن در ۱۲ سال اخیر ۴۰ برابر رشد قیمت داشته است! چرا با سفر مسئولان اقتصادی کشور به عربستان نرخ ارز کاهش یافت؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار
سرخط خبرها

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران

  • کد خبر: ۱۳۳۰۶۶
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
معرفی 5 فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران
برای داشتن تجربه بهتر در خرید آنلاین در ادامه ۵ فروشگاه اینترنتی معتبر را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

گزارش آگهی

با گسترش اینترنت و کسب و کارهای آنلاین خرید به صورت غیر حضوری نیز به یک امر کاملا عادی تبدیل شد، در حالی که 5 یا 10 سال قبل کمتر کسی به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کرد. برای داشتن تجربه بهتر در خرید آنلاین در ادامه 5 فروشگاه اینترنتی معتبر را در زمینه‌های مختلف به شما معرفی خواهیم کرد.

دیجی‌کالا

اگر فروشگاه اینترنتی معتبری می‌خواهید که کامل باشد و بتوانید از آن هر چیزی که تصورش را می‌کنید خریداری کنید، دیجی‌کالا بهترین انتخاب پیش روی شماست. این سایت در سال 1385 توسط دو برادر به نام‌های حمید و سعید محمدی پایه‌گذاری شد و ابتدا کار خود را در زمینه بررسی و فروش کالاهای دیجیتال آغاز کرد.

دیجی‌کالا در سال 1390 کار خود را به تمام زیرشاخه‌های کالای دیجیتال گسترش داد و در سال 1393 به بازار کالاهای غیرالکترونیک اضافه شد. این شرکت موفق شد در سال 1398 تنوع کالایی خود را به بیش از 2 میلیون محصول برساند.

این شرکت حالا پس از 16 سال و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های زیاد محصولاتی از گروه‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و حتی افراد می‌توانند به عنوان یک ویترین پربازدید از این سایت استفاده کنند و با پرداخت کارمزدی کم محصولات خود را به عنوان فروشنده به فروش برسانند.

تکنولایف

اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی معتبر گوشی موبایل هستید حتماً نگاهی به فروشگاه اينترنتى تکنولایف داشته باشید. فعالیت اصلی این سایت در زمینه فروش گوشی‌های هوشمند و لپ تاپ و وسایل دیجیتال است ولی حالا مدتی است که در زمینه فروش لوازم خانگی نیز فعالیت می‌کند.

دلیل محبوبیت بالای این فروشگاه اینترنتی معتبر گوشی موبایل این است که خرید را در سریع‌ترین حالت ممکن به دست مشتری می‌رساند و از آن مهم‌تر در طی چندین سال ثابت کرده که فقط لوازم اصلی و بدون مشکل را به فروش می‌رساند و تمامی محصولات موجود در این سایت ضمانت اصالت دارند. به این موارد داشتن قیمتی بسیار مناسب و رقابتی را نیز اضافه کنید.

اگر وسایلی مانند گوشی، تبلت، لپ تاپ، تلویزیون، اسپیکر، هدفون، لوازم جانبی گوشی، ساعت هوشمند، لوازم جانبی کامپیوتر، تجهیزات گیمینگ و وسایل خانگی نیاز دارید پیشنهاد می‌کنیم حتماً این سایت را چک کنید و از طریق سربرگ بالای سایت به روی بخش مورد نظر کلیک کنید و در چند مرحله ساده خرید خود را انجام دهید.

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران

علی بابا

سفر کردن همیشه با ماشین شخصی نیست و شما به دلایل مختلفی ممکن است بخواهید با اتوبوس، قطار یا هواپیما سفر کنید و برای خرید بلیط به آسان‌ترین شکل ممکن علی‌بابا به کمک شما خواهد آمد. بعد از ورود به این سایت شما از سربرگ بالا می‌توانید یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.

مثلاً پس از انتخاب قطار از شما مبدا، مقصد، تعداد مسافر و زمان سفر پرسیده می‌شود و پس از آن به راحتی می‌توانید بلیط‌های خود را خریداری کرده و فایل PDF آن را بلافاصله دریافت کنید. البته علی‌بابا تنها برای خرید بلیط نیست و می‌توانید از طریق این سایت ویلا یا هتل هم برای سفر خود رزرو کنید.

برای این کار کافی است به روی گزینه هتل یا ویلا و اقامتگاه کلیک کنید و سپس زمان ورود و خروج و مقصد را وارد کنید تا لیست بلندی از گزینه‌های موجود با قیمت در اختیارتان قرار بگیرد. در واقع علی‌بابا به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه را از خرید آنلاین بلیط و یا رزرو هتل و اقامتگاه داشته باشید.

پیراکده

درست است که شما می‌توانید وسایل آرایشی و بهداشتی را از سایتی مانند دیجی‌کالا خریداری کنید ولی چه بهتر که سایتی به طور تخصصی به روی این وسایل تمرکز داشته باشد. برای خرید لوازم آرایشی پیشنهاد می‌کنیم سری به پیراکده بزنید. این فروشگاه آنلاین تلاش کرده تا محصولات متنوعی را موجود کند و در دسته‌بندی‌های مختلف با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهد.

پس از ورود به این سایت در پایین تخفیف‌های روز را مشاهده می‌کنید و از طریق منوی بالای صفحه می‌توانید به بخش مورد نظر خود مراجعه کنید. پس اگر نیاز به لوازم آرایشی و بهداشتی دارید و می‌خواهید خرید خود را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت و انرژی انجام دهید حتما نگاهی به سایت پیراکده داشته باشید.

زنبیل

نیاز به فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم خانگی دارید؟ می‌خواهید لوازم خانگی را به صورت آنلاین و با اطمینان خاطر خریداری کنید؟ برای رسیدن به این هدف سایت زنبیل شما را یاری خواهد کرد. این سایت در سال 92 راه‌اندازی شد و هدف اصلی آن آسان کردن خرید اینترنتی لوازم خانگی بود.

معرفی 5 فروشگاه اینترنتی معتبر در ایران

حال با گذشت 8 یا 9 سال زنبیل با کسب تجربه بالا و مشتری مداری توانسته به جایگاه خوبی در زمینه فروش اینترنتی لوازم خانگی دست پیدا کند. این سایت تلاش می‌کند تا لوازم مختلف را از برندهای متفاوتی موجود کند تا کاربران انتخاب‌های بیشتر و گسترده‌تری داشته باشند. به‌علاوه این سایت همیشه حاشیه سود خود را پایین نگه می‌دارد تا کاربران بیشتری به خرید از آن ترغیب شوند.

این فروشگاه اینترنتی معتبر لوازم خانگی حتی وسایل بزرگی مانند یخچال را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌کند و همه کالاهای آن تضمین کیفیت و اصالت دارند. برای خرید از زنبیل کافی است به سایت آن وارد شوید و از منوی بالا به دنبال دسته‌بندی و سپس محصول مورد نظر خود بگردید.

در نهایت تنوع زیادی از مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت پیش روی شما قرار می‌گیرد و می‌توانید تنها در چند مرحله ساده خرید خود را انجام دهید.

جمع بندی

در این لیست به 5 فروشگاه معتبر آنلاین اشاره کردیم که می‌توانید خرید خود را در دسته‌بندی‌های مختلف انجام دهید. همان‌طور که اشاره شد درست است که دیجی‌کالا به عنوان فروشگاه اینترنتی بسیار جامع فعالیت می‌کند و همه وسایل را تحت پوشش خود درآورده ولی بهتر است برای هر محصولی به سایت تخصصی آن مراجعه کنید. مثلاً برای خرید گوشی، تکنولایف بهترین فروشگاه اینترنتی معتبر موبایل است و برای خرید لوازم خانگی می‌توانید به سراغ زنبیل بروید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->